miercuri, 22 octombrie 2008

The muse is not just a simple object to abuse

To Monica: Don't change!

In ultimele zile am avut asa un chef impartit intre dorul de duca, apetitul fata de scris si muzele invizibile care-si faceau rondul prin mintea mea. Senzatii pe care nu prea am avut placerea sa le simt in combinatia de acum. Chiar si horoscopul imi spune ca in aceasta perioada creativitatea mea este la cote maxime (numai disertatia asteapta sa fie abordata, insa muza, pentru aceasta cercetare se afla prea departe de mine, la fel si cheful).
Constat ca am ajuns sa scriu bloguri si sa le dedic unor persoane dragi mie, precum un mic dj care se lasa inspirat de trairile altora.
Pe ale mele, le-am pus intr-un mic sertar al propriei inimi in asteptare. A unei confirmari.
Pana in clipa acea, ma voi bucura cu fiecare particula de nisip ce se scurge. Inainte. Intr-un dans, purtat de gravitatie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu