vineri, 10 octombrie 2008

Sexy thing...

M-a bufnit rasul in fata unui asemenea mesaj postat intr-unul din dialogurile pe mess cu unul dintre colegii mei de master. E prima oara cand ochisorii mei traiesc marea placere de a vizualiza in direct estetica sexi a propriei persoane... nu de alta, dar sunt dimineti in care imi admir moaca de copila bleaga, altele in care realizez ca am fata de fraiera si nenumarate in care observ ca n-am si eu eleganta chipului lui Catherine Zeta-Jones. Mai lipsea sa-mi scrie ca am un nasuc obraznic si portretul meu era gata. Cand i-am replicat respectivului tip ca nu mi-a trecut vreodata prin minte ca as fi frumoasa, daramite sexi, a inceput cu eternele, afumate replici, desprinse parca dintr-un film american din categoria B. Ca mi s-a mai spus ca sunt frumoasa, nu neg, dar sexi, e deja prea mult decat pot suporta neuronii mei plini de umor. Si, inca, nu mi s-a urcat la cap, precum un vin vechi.
Astept confirmarea simpatiei cu care ii inconjur pe toti dragi mie, decat complimente ce pot sa-mi provoace diabet ori simple dulcegarii ieftine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu