sâmbătă, 29 august 2009

All about us

Motto: "Priveste atent in ochii celui/celei pe care-l/o iubesti, s-ar putea sa vezi mult mai multe. Ai pierde enorm daca n-o faci."


Despre pierderi nimeni nu vrea sa vorbeasca, daramite sa scrie. Despre lucruri frumoase tuturor ne place sa vorbim si daca ar fi posibil am vrea sa oprim timpul pentru a sta cat mai mult in starea aceea de fericire. Lipsiti de griji, doar cu zambetul pe buze si cu inima care canta continuu cantecul sau de dragoste. Aparitia lui "dar" in vietile noastre a devenit aproape o constanta.
My dearest Lil' Bro' considera ca barbatii au nevoie de atentie cand vine vorba de o relatie de dragoste. De acord (lasand subiectivismul la o parte, pentru ca tin enorm la el).
Am observat acest aspect din copilarie. Am fost norocoasa sa am un frate, alaturi de care sa percep si sa analizez lumea barbatilor. Poate de aceea in privinta onestitatii ii admir mai mult pe barbati decat pe femei. Sunt dintr-o bucata, chiar daca uneori sinceritatea poate fi dureroasa.
Admit ca am pierdut cateva trenuri in ceea ce priveste iubirea din cauza profesiei si a faptului ca sunt genul de persoana care vrea ca lucrurile sa iasa bine si ca toata lumea sa fie multumita. N-au fost cei pe care i-am iubit si pe care i-am dezamagit. Cine a pierdut? Si EU. Si ei.
Ce au apreciat la mine? Transparenta. Deschiderea. Sinceritatea si faptul ca am fost capabila sa-mi recunosc greselile fara a ma ascunde in spatele pisicismelor. Verticalitatea. Ce le-a displacut? Nu le-am acordat atentia necesara.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu