luni, 17 august 2009

Inca putin....

hai ca poti!
-Inainte!
-Nu te supara, dar nu vezi ca nu ma mai tin "bateriile". Si cum n-am aparut in vreo reclama in rol de iepuras zambitor cu baterii Duracell la purtator, lasa-ma sa ma odihnesc un pic pe malul izvorului rece, purtator de ganduri si unde "muzicale".
Liniste. Doar ciripit de pasari si un soare dogoritor.
Ramuri impodobite cu frunze ce danseaza in imbratisarea scurta a vantului.
-Auzi, mai ai putin...pana in septembrie.
-Da, stiu. Nu-mi aminti.
-Nicio dorinta?
-Ba da.Am mai multe.
-Si?
-As vrea sa le pastrez in secret.
-Macar un pont, ceva, te rog? Doar va fi ziua ta.
-Hmmm! Chiar vrei sa stii?
-Da.
-As vrea sa intalnesc fericirea si sa o pot tine de mana pana in zori de zi, sa-i vad pe cei dragi impliniti si bucurosi, sa fiu pe varful unui munte de unde sa admir in liniste lumea mica, precum un bulgare de zapada alba, sa savurez un cocktail delicios cu suc de portocale rosii pe o plaja cu nisip de culoarea aurului, sa tin o morisca in maini care sa ma poarte din nou spre acel lan de grau cu maci si libelule, ce mi-a ramas in memorie precum o imagine draga si mai presus de toate sa nu uit sa-i inspir pe cei din jurul meu sa gandeasca pozitiv si sa-si urmeze visele. Restul, ramane in tacere. Totul intr-o singura zi. Crezi ca este posibil?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu