luni, 3 august 2009

Asfalt Tango

Uite ca s-a intamplat si asta! Fara sa repet pasii de dans, am imbratisat asfaltul fara sa-mi doresc acest lucru. Noroc ca practica din copilarie inca mai da roade. Daca atunci ma aruncam din copaci acum am cazut ca moaca direct pe asfalt. Si cand ma gandesc ca unii viseaza o viata intreaga sa ajunga celebri, eu am ajuns in plin centrul capitalei number one la categoria: "Mare gaga". Cauza cazaturii: un damb simtit in calcaiul stang. Eh, am facut-o! Pagubele au fost cat de cat minore. Ma bucur ca mai pot zambi si rade, desi azi am avut parte la munca de tot felul de intrebari si consolari. Sunt bine pentru prieteni. Inca mai pot dansa si poate ma apuc din nou de batut mingea prin cartier. Si vorba farmacistei: "Daca ati cazut, va maritati!" ..."Da, intreaga sa fiu, caci nu pot dansa intr-un picior."
Vorba pe care am auzit-o de n ori in aceasta zi ce se scurge linistit. In cazul in care se va intampla asta, "minunatul" trebuie sa ia lectii de prins gaga in brate, mai ales ca asfaltul este cam dur si nu miroase a parfum de flori si nici a iarba verde de pe camp.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu