luni, 19 iulie 2010

Franare

Motto: "Prietenia este un lung sir de peripetii, de momente savuroase, de mici tristeti si multe ironii haioase".

Astazi am realizat ca sunt persoane in viata mea care se considera prietenii mei, desi realitatea ii poate contrazice intru totul. Ma amuza modul in care ei tot incearca sa-mi ajunga la inima si cu toate ca am fost de fiecare sincera cu ei, explicandu-le ca nu vor ajunge sa aiba acel statut vreodata, tot continua sa-mi atraga atentia. Poate considerati ca sunt oarecum idioata ca nu ii accept drept prieteni, insa, nu am de gand sa ma inconjur de o suta de oameni de dragul de a avea cu cine sa-mi petrec timpul. Prefer calitatea, valoarea, nu cantitatea. Totul cu masura este mai corect asa.
Prefer oamenii cu care am impartit o felie de paine, oamenii cu care am stat la glume la o singura lumanare intr-o camera simplu mobilata, oamenii cu care am dansat pe mese sau am impartit povesti la un foc de tabara, oamenii alaturi de care am plans sau am ras din cine stie ce nimicuri, oamenii care mi-au fost alaturi indiferent de conditiile meteo, persoanele care mi-au acceptat si plusurile si minusurile si care au stiut sa-mi atinga inima frumos. Fara aere. Acestia sunt prietenii mei. Si acesta este profilul lor. Nu cei care apar ocazional in viata mea si ma suna asa dintr-o data ca sa afle cum o mai duc si daca pot sa-i ajut sa-si rezolve anumite probleme.

2 comentarii:

  1. Am observat ca adevaratii prieteni nu iti cer niciodata nimic, straniu, cel putin la mine, si totusi care ne sunt prietenii adevarati? cei care ne stiu viata particulara, cei cu care iesim in oras, cei care am petrecut o intamplare mai putin placuta?...

    RăspundețiȘtergere
  2. @Tlaloc: Adevaratii prieteni reusesc sa ceara ajutorul intr-un alt mod. Si chiar se rusineaza cand fac acest lucru. Personal am 5 astfel de prieteni, iar unul dintre ei este fratele meu alaturi de care am trecut prin multe evenimente bune sau rele. Chiar daca acum nu mai locuim impreuna, reusim sa descoperim alte lucruri despre noi, purtandu-ne in egala masura de grija. Si astfel de aspecte sunt importante pentru ca orice relatie sa dureze. Si, inca, un mic amanunt: prietenii adevarati sunt cei de care ti se face mereu dor.

    RăspundețiȘtergere