vineri, 23 iulie 2010

I'm not a doll

Ma depasesc situatiile in care aud, fie claxoane pe strada, fie apelative precum "fetita", "frumusete" sau "papusa". Alte femei nu s-ar plange, din contra ar zice" "ce bine". Ma lasa rece astfel de manifestari de om preistoric. A seduce sau a curta o femeie presupune sa te duca neuronii la mai mult decat niste cuvinte aruncate aiurea, fluieraturi s.a.m.d.
Femeia este precum o poezie fara rime, a carei esenta poate fi transpusa intr-o melodie ce va dainui. Si daca nu-ti plac poeziile, atunci gandeste-te, draga "om preistoric", la gustul primei prajituri ce ti s-a topit fin in gura. Gandeste bine inainte de a actiona (nu toate femeile se inscriu in categoria "pitzi" si nici nu zambesc larg cand sunt astfel complimentate)!
PS: Doresc sa stiu, dragi cititori barbati, de ce asemanati o femeie cu o papusa? Ce reprezinta papusa pentru voi? (pe acest blog sunt acceptate si comentariile anonime, asa ca puteti da frau liber imaginatiei. Cuvantul va apartine).

4 comentarii:

  1. Nici eu nu suport când mi se spune "păpuşico", "scumpico" sau când aud diverse comentarii ale unor ...nici nu ştiu cum să-i numesc... de parcă n-au mai văzut fete. De fluierături sau claxoane, nu mai zic. Şi eu nici nu sunt o frumuseţe, dar ce să le ceri...
    M-am şi pricopsit cu nişte "din ăştia" care lucrează la casa unor vecini. De fiecare dată când trec pe stradă, trebuie să strige, "pisiiii", de parcă m-ar fi auzit mieunind. Ahhhh!!

    RăspundețiȘtergere
  2. lol. Mi-ai adus aminte si de apelativul "pisi".:))) Cred ca astfel de persoane au rasfoit acelasi dictionar. :D

    RăspundețiȘtergere
  3. O papusa e de plastic, carpa, paie...
    o fata e mai presus ca un inger si totusi ingerul e mai presus ca un om.
    Poate ca baietii nu au avut papusi cand au fost mici (s-au jucat cu masinutele)
    Cum ati vrea sa fiti strigate pe strada?(daca ati vrea acest lucru?)

    RăspundețiȘtergere
  4. @Tlaloc: lol "Poate ca baietii nu au avut papusi cand au fost mici (s-au jucat cu masinutele)" Personal m-am jucat atat cu papusile, cat si cu masinutele fratelui meu, chiar si cu trenuletele lui. :D Imi placeau si indienii. Si uite ca pana acum n-am strigat niciun tip pe strada: "Ce faci vruuuummmm/ Nino (cum preferi)?"
    Iar pe strada, prefer sa fiu ignorata. :D

    RăspundețiȘtergere