marți, 29 decembrie 2009

La finalul piesei +++

lumea se ridica in picioare si scandeaza un alt bis. Pe scena, lumea poate fi cuprinsa cu doua maini. Nu mai este nevoie de coordonate cardinale. Scena, o mana de actori.Si alti oameni care uita de tot pentru a fi acolo, in mrejele efectului datorat scenei. Si o poveste spusa pe ritmul muzicii.
In ultimele zile ale anului oamenii isi fac bilantul. S-au obisnuit cu aceasta meteahna, intrata mecanic in existenta lor. Le place sa priveasca imaginea de ansamblu doar o data pe an. Imagine fundamentata pe realizari, esecuri sau pierderi indiferent de planuri - profesional, social, personal. Dupa, trag linie si o iau de la capat cu alt elan. Un alt inceput le zambeste. Destinul? Ii poarta spre noi orizonturi.
Cu gandul la ziua de maine, cand voi pleca la muntele cel drag, imi fac bilantul: am pierdut si am castigat in egala masura, am descoperit si am regasit oameni si locuri dragi, am uitat inconstient lucruri si am dat uitarii voit, altele nu atat de placute, am alergat si am asteptat... muzele sa-mi picure din magia lor cativa stropi.
N.A.: Va pup si va imbratisez cu drag! + neuitatul Smile. :)

2 comentarii: