sâmbătă, 26 decembrie 2009

O lovitura neasteptata

Statea si-l privea. Cu o privire tampa ca si cum nu-i venea sa-i creada. Aseara isi facusera numai urari de "bine", in timp ce restul grupului facusera misto pe seama lor, repetand continuu: "Sunteti facuti unul pentru celalalt".
"-Da!Da! In cosmarurile lui. Cele frumoase. Iar eu sunt o zana."
"-Nu stie ce pierde. Eu am cu ce, ma intreb daca tu ai?"
"-Eu sa pierd? Un asemenea Fat-Frumos, cred ca glumesti?!"
Nu reusi sa doarma, gandindu-se ca prea a fost aiurea acea intalnire si ca maine avea sa mearga impreuna pe munte.
"- Cred ca Mosul se tine de sotii."
In fata cestii de cafea, incerca sa-i surprinda privirea. Cu mainile tremurande incerca sa deschida cadoul primit din partea lui.
"-La naiba!", fusese primul gand care-i fulgerase mintea cand il vazu cu o cutie in mana.
"-Pentru tine."
Ingaimase un "multumesc" timid. Urmele lipsei de somn erau inca vizibile pe fata sa. Si acum se gandea la ceea ce i se va ivi privirii peste cateva secunde. Desfacu cutia si gasi inauntru o alta cutie. Dupa vreo alte 4 astfel de cutii, ajunse la ultima in care gasi un pandantiv de argint in forma de fulg de nea.
Ramase cu gura cascata, caci ii placea la nebunie sa admire iarna in momentele cand pamantul se lasa acoperit de o haina pufoasa de culoarea laptelui, formata din fulgi mari de nea.
-Iti place? o intreba.
-E un cadou neasteptat.
-Ma bucur.
-Eu n-am niciun cadou pentru tine.
-Acum poate ca nu, dar pe viitor este posibil sa ai ceva.
-Adica?
-Te-ai inrosit la vederea unui fulg de nea din argint. La o bulgareala adevarata, nici nu intreb cum ai avea obrajii. Ma intreb cum ai reactiona cand inima ti-ar lua-o la trap... din cauza mea.
-Ah! Esti cam increzator, nu crezi?
-Eu spun doar ceea ce vad. Doar tu nu vrei sa privesti aceeasi imagine.
-Imi plac fulgii de nea, dar nu ma topesc usor, cand vine vorba de iubire.
-Adevarat. Insa, in acest moment nici tu nu prea crezi in ceea ce spui. Te-a lovit poznasul Cupidon cu sageata sa. Ramane ca tu sa accepti situatia.
" -La fereastra mi-a aparut o floare
facuta din mici particule stralucitoare
nicio stea nu lumineaza ca floarea mea...." se auzi din boxe.
Si totusi iubirea te poate lovi...iarna.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu