miercuri, 19 mai 2010

Happy

Cand te astepti mai putin, apare o surpriza in calea ta. In cazul meu, asa s-a intamplat. Mi-am dorit un album de vreo luna de zile. L-am tot cautat in mediul virtual si in magazinele de specialitate. Am realizat ca nu este atat de mult promovat artistul respectiv la noi. Si cand am reusit sa gasesc pe net cateva fragmente din albumul sau, am fost super incantata.
Ieri am avut parte de o veste minunata, in timp ce mi se updata adresa de e-mail de la serviciu.
"- Auzi, tipul asta nu este homosexual.
-Ba da, dar imi place cum canta.
-Si mie.
-Super. Si ai albumul sau, ca il tot caut?
-Da", dupa care am purtat o discutie lunga despre American Idol.
Azi dimineata, am primit albumul sau pe un memory stick. Si da, I'm happy. Caci am primit si un bonus cu melodiile artistului cautat.
Deabia astept sa-l incarc pe Ipod. Cine este artistul? Go here!

3 comentarii:

  1. Eram sigură că despre el este vorba!!
    Şi mie îmi place foarte tare. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Aceasta melodie am auzito prima data la filmul Donnie Darko mi-a ramas intiparita in minte, nu ii stiam numele si am cautato, am fost foarte incantat cand am gasito, imi place foarte mult

    RăspundețiȘtergere
  3. @Zenna: Observ ca avem multe in comun. Pupici. : )
    @Tlaloc: Cand am auzit pentru prima data melodia aceasta, mi s-a parut cunoscuta. Iti multumesc ca mi-ai adus aminte unde am auzit-o prima data de fapt. Super filmul! Ca si coloana sonora de altfel. :)

    RăspundețiȘtergere