sâmbătă, 22 mai 2010

What a wonderful world

Motto: "Deschide ochii larg si nu uita sa saruti broscoiul! "

O saptamana cu surprize care m-au luat pe nepregatite. Mi-a placut senzatia. Imprevizibilul si farmecul sau. Desi, am avut o zi plina la munca, am fost o mica vedeta, care nu s-a bucurat de protectie (sic!).
Le multumesc celor care au iesit, ieri, din negura timpului si mi-au urat "la multi ani!" de ziua numelui pe care-l port. M-au impresionat gesturile lor.
Iti multumesc Moni si pentru scurta sedinta de la Pizza Hot (:D). Si lui Florimelu drag, pentru ca-mi suporta naravul de ani buni.
Mi-au placut enorm cadourile primite de la voi (originale, de altfel din punct de vedere al ideilor) si da, voi asculta muzica minunata a lui Brel si voi colora carticelele de povesti cu mare placere.
Va multumesc tuturor.
Pupici!

si Moni o sa incep sa sarut broscoi. :D (fie doar ca amuzament).

7 comentarii:

  1. Nu stiam ca te numesti si Elena, La multi ani!(cu putina intarziere)vad ca tot mai multe te leaga cu zambareata(Z.), nu sunteti gemene? :)

    RăspundețiȘtergere
  2. La mulţi ani!! Uite că mai avem ceva în comun. ;))

    RăspundețiȘtergere
  3. @Tlaloc: Multumesc pentru urari. M-as bucura nespus de mult sa am o sora precum Zenna.:)
    @Zenna: Multumesc pentru urare. La fel si tie, draga mea (la multi ani!). Ma bucur sa descopar, rand pe rand, alte lucruri in comun cu tine. Pupici. :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Intradevar sunteti doua fete superbe cu un suflet mare, va doresc numai bine!

    RăspundețiȘtergere
  5. @Tlaloc: Iti multumesc pentru cuvintele frumoase. Si tu esti o persoana deosebita, Adrian. Hugs!

    RăspundețiȘtergere
  6. La Multi Ani si aici! ...daca prietenii tai n-au uitat ca e ziua ta onomastica inseamna ca esti o fata speciala pentru fiecare dintre ei. Si o sa ramai asa toata viata! Ganduri curate de departe...

    RăspundețiȘtergere