joi, 13 mai 2010

Ochilor invizibili

V-am facut multe marturisiri de-a lungul acestor ani. Am deschis constient usi catre gandurile personale. V-am amuzat sau poate v-am intristat pe alocuri. V-am lasat cu intrebari. V-am oferit raspunsuri (sau poate ca nu). Cert este ca intre noi s-a creat o legatura, peste care timpul va presara amintiri placute.

Cineva mi-a spus mai demult ca nu s-ar fi intalnit cu cineva cunoscut pe net. Am facut si acest pas si nu-l regret deloc. Am cunoscut un om cu suflet mare pe care-l iubesc enorm pentru ceea ce reprezinta pentru mine si pentru gesturile marunte, dar atat de frumoase pe care le tot face de ceva vreme incoace. Chiar daca ne despart sute de kilometri, de fiecare data am gasit timp pentru a ne intalni.

Ce ne-a adus aproape a fost placerea de a scrie. Asa cum s-a intamplat sa intalnesc, in acest spatiu alti oameni cu suflete frumoase, care mi-au gadilat constant privirea cu postarile lor si de la care am invatat ca din orice rana sufleteasca poti scoate o lectura demna de savurat.

Lil' Bro' , Moni drag, Zenna, Tlaloc (un veritabil soare demn de urma(ri)t) si Alex va multumesc pentru momentele de inspiratie oferite si nu doar pentru atat.


4 comentarii:

  1. Îţi mulţumesc şi eu, citesc de fiecare dată cu mare plăcere gândurile tale aşternute aici. Eşti o persoană minunată!!

    Te pup şi te îmbrăţişez cu mare drag!!

    RăspundețiȘtergere
  2. @Zenna: Si tu esti o persoana deosebita care surprinde in cuvinte trairi frumoase.
    @Tlaloc: Astept sa publici ceea ce scrii.
    @Alex Mazilu: Pe cand o expozitie care sa-ti poarte amprenta? Imbratisari.

    RăspundețiȘtergere