duminică, 20 iunie 2010

Alegeri

Dintre o para si un mar, as alege fara nicio ezitare marul. Am mai multe amintiri legate de el. Si mult mai multe julituri numarate in copilaria mea ce mi s-au intiparit in minte cand alergam cu merele in maini pe strada, spre locurile de joaca.
La fel as proceda si in cazul prietenilor. Numai ca mai sunt si situatii in care am dat cu nuca-n perete in cazul alegerilor. Si nu pentru ca n-am cantarit bine deciziile. Ci din cauza momentelor total nepotrivite. O fi fost Mercur retrograd sau cine stie ce alta planeta, ideea este ca au fost momente cand am luat decizii gresite. Nu din rea vointa. Efectele au aparut mult mai tarziu. Si le-am putut masura. Partea proasta a deciziilor eronate este aceea ca trebuie sa repari, sa astupi golurile ivite. Si da, sa te transformi peste noapte in micul constructor.
In ultimele saptamani m-am luptat cu o decizie. Am intors-o pe toate partile. Mi-am facut tot felul de calcule matematice legate de partea financiara. Si am constatat ca raman mereu cu un mare 0 barat dupa cheltuielile cu platile lunare. Acum cateva minute, mi-am schimbat decizia. De ce? Am realizat ca am facut doar posibilul, nu si imposibilul. Si cum mie imi plac provocarile, o sa o duc si pe aceasta la bun sfarsit. Doar Dumnezeu stie ce o sa iasa si capsorul meu.

3 comentarii:

  1. Si eu as alege marul (para e cel mai dulce fruct).
    Fie ca alegerile tale sa fie intelepte si sa iti aduca fericirea pe care o cauti!

    RăspundețiȘtergere
  2. @Tlaloc: Iti multumesc pentru incurajare si gandurile frumoase. Ca de fiecare data gasesti cuvintele potrivite, venite din suflet. :)

    RăspundețiȘtergere
  3. normal ca omul va alege "marul"..sa nu uitam ca el este fructul pacatului originar....dar ..da si ptr ca este mai bun decat para:))...sunt curios sa vad cu imposibilul va deveni posibil..sunt chiar interesat:)...poate aplic si eu metoda..

    RăspundețiȘtergere