vineri, 25 iunie 2010

Stickwitu

Motto: "Actul creatiei presupune si o anumita doza de a soca. Iar de la soc pana la nebunie este o linie foarte subtire de trasat".

Vrei sa devii megastar? Esti sigur ca asta iti doresti cu adevarat? Se poate. Tot ce trebuie este sa renunti la o parte din eul tau. Daca faci acest lucru castigi, daca nu, te-ai ars. Publicul simte. Asculta-ma cu mare atentie! Si incearca sa nu zugravesti peretii mei albi cu privirea ta. Ochii la mine. Asa este mai bine. Deci, unde am ramas? Megastar, zici? Iti place Lady Gaga? Ca nu este o lady stie toata lumea, dar iti place felul ei de a canta? Nu???? Dar, tu esti chiar nebun? N-ai vazut cum imbratiseaza pianul pe scena? Cum ii aluneca degetele pe clape? Nu???? Uite un filmulet dintr-un concert de-al sau. Hai, zii ca te-am convins? Nu???? Aia face "sex" in public, pe scena si n-o amendeaza nimeni ca aduce atingere bunelor moravuri. Ai mai vazut tu pe cineva sa atinga pianul asa, in timp ce filtreaza cantand? Bun, nu-ti place de ea. De ce? O imita pe Madonna? Asta este o gluma. Ultimul ei videoclip este plin de momente ce te duc cu mintea la creatiile Madonnei? Haide, mai! Ok. Avem si parti ce aduc cu Vogue, putin din Like a prayer si totusi ce nu-ti place la ea? Tipa are umor negru. Am inteles. Detesti modul in care se imbraca. Daca nu suporta textila, ce sa-i faci? Ii place sa fie naturala, nu???? Nu????? Socheaza????? Dar ce vrei tu sa faca ca sa atraga atentia a milioane de oameni? Sa sparga bariere pe care altii le-au daramat deja, inaintea ei? Este singurul lucru previzibil in cazul sau. Ai dreptate aici, nu te contrazic. Dar tipa stie ce vrea. Si uite ca si obtine. Soc dupa soc si cate un premiu in domeniu. Tu ai putea face asta? Crezi???? Si totusi cu cine ai vrea tu sa te asemeni? Ca stil muzical si atitudine? Freddie Mercury? Bun. We are the champions!!!! Imi place gandirea ta. Un adevarat invingator. Sa-ti spun un mic secret. Si eu am fost fan Queen. Vezi tu mustata mea are istorie. Din cauza lui Freddie mi-am lasat-o. Cand am observat cum farmeca el lumea, mi-am zis ca pot si eu asta. Si uite, cati ani au trecut de cand el nu mai este. Dumnezeu sa-l odihneasca in pace! Tot fermecator a ramas in memoria fanilor. Auzi, dar piese proprii ai? Aha! Cum???? Cu mult boom-boom de trepideaza podeaua? Pai, ce rocker esti tu? Unul modern. Cum vine asta? Haine mulate din piele. Discuri??? Si platane???? Esarfe?????? Doar nu esti Steven Tyler? Hai ca pe asta n-am mai auzit-o. Un "Freddie" la platane? In cluburi? S-ar putea sa iasa ceva. Esti sigur ca asta iti doresti? OK. Sa-i dam bice!!! Atentie o alta unda de soc va lua nastere.
PS: Aceasta postare este un pamflet si trebuie tratat ca atare. Celor care le vine ideea copierii personajului "Freddie" le sugerez sa se lase pagubasi. Drepturile de autor imi apartin. A fost un singur Freddie ce a ridicat multimea in picioare cu vocea sa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu