vineri, 18 iunie 2010

Curiozitate

"- Sunteti din Bucuresti?
- Da.
- Aveti un accent diferit. De persoana straina.
- Nu am trait pe alte meleaguri (rasete). Va multumesc pentru compliment."

Un fragment dintr-o discutie avuta azi la cumparaturi cu o persoana pe care n-o cunosteam. Si pentru ca mi s-a mai spus treaba asta, am o intrebare pentru cei care ma cunosc si mi-au auzit vocea: "ce accent am?" (vreau sa stiu raspunsul vostru, pentru a sti ce tara sa aleg ca sa-mi continui povestea :)))))))
Kisses!

3 comentarii:

  1. Ai accent de persoană inteligentă ;), iar asemenea persoane nu sunt chiar atât de des întâlnite.. :*

    RăspundețiȘtergere
  2. PS: Mi-am dat seama, desigur, după "vocea" ta ce reiese din scris. :P

    RăspundețiȘtergere
  3. @Zenna:Iti multumesc pentru cuvintele din sufletul tau mare si frumos. Un weekend minunat iti urez. Pupici.

    RăspundețiȘtergere