luni, 21 ianuarie 2013

Altfel

vremea este mai blanda astazi, 
parcurile iti fac cu ochiul 
sa le iei la pas aleile
in ceasca, un vapor navigheaza linistit
pana la urmatoarea inghititura de cafea,
citesc presa.
ideile alearga fericite in mintea mea
azi, este o zi dedicata linistii
pe care am alungat-o in fata zgomotului
de ceva vreme.
am alergat prea mult in ultimele luni
a venit vremea sa ma opresc putin
si sa privesc ce am cladit.
inca n-am renuntat sa mai rad,  
inca mai sunt eu
intr-o lume in care lucrurile au luat-o razna,
am ales sa pun stop
si sa ma bucur de frumos
sa-i ofer sufletului ragaz
in fata artei.

voi ce ati ales sa faceti azi?  

2 comentarii:

  1. @Anonim: Good 4 U! Observ ca esti scurt si la obiect. Sper ca voi reusi si pe viitor sa-ti mentin treaza atentia. O seara buna! :)

    RăspundețiȘtergere