vineri, 25 ianuarie 2013

Ratacirea sufletului

am lasat linistea sa ma impresoare,
mi-am imbracat sufletul in alte haine
si am mers la o scurta plimbare prin realitate.

masini treceau pe langa noi in intunerica noapte
auzeam doar zgomotul tocurilor de la pantofi pe asfalt.
era rece, 
un rece pe care nici ploaia nu-l putea indulci.
bizara este natura de cele mai multe ori,
ne ofera spectacole fara nicio invitatie prealabila
sigura 100% ca nu-i vom rata reprezentatia.
nu are nevoie de niciun Oscar ratacit pe vreun raft,
e o prezenta constanta langa noi

in scurta ratacire in noapte
am aflat ca sufletul poate fi camuflat
insa, in final, esenta primara isi spune cuvantul:
daca esti indragostit, asa vei fi.
in cazul meu...sunt o romantica fara vreun atasament.
memo-urile le pastrez in versuri pentru un alt candva.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu