duminică, 6 ianuarie 2013

Pe un platou, minciuna zace timid

Mint frumos si nu este vreun defect profesional. Oamenilor le plac minciunile, fie ele albe sau negre, gri sau roz (de Sf. Valentin) si cine mai stie ce alta nuanta vor mai descoperi smecherii din domeniul comunicarii. Dar nu le place sa fie mintiti si nici sa admita ca le place sa minta. Multi ti-ar putea da exact raspunsul pe care reprezentantele sexului frumos la titlul de Miss il ofera constant. Adora omisiunile din continutul anumitor vorbe. Prinde pe cineva cu minciuna si vei avea parte de aceeasi atitudine. Eu, de exemplu am fost prins in actiune:
- De ce ma minti? 
- Cine? Eu?
- Da, tu. 
- Eu, ce?
- M-ai mintit!
- Ei, nu mai spune! Cand?
- Cand, ce?
- Cand te-am mintit?
- De prea multe ori. 
- Nu stiam ca tii evidenta.Vreau un exemplu concret. 
- Acum, de exemplu. 
- Acum, nu se pune. Ea este o colega cu care repetam o sceneta. 
- Ei, nu mai spune!!!!
- Ba spun.
- Si de ce nu avea bluza pe ea?
- Nu functioneaza aerul conditionat. 
- Da, da, da. Pot sa verific?
- Ce?
- Daca functioneaza aparatul de aer conditionat. Unde este telecomanda, te rog?
- Intreci masura!
- Cine? Eu?
- Da, tu!
- Eu, ce? Nu te juca cu mine. 
- Nu ma joc. Nu vezi cat de cald este aici.
- Telecomandaaaa!
- Uite-o! (dupa cateva incercari esuate, a renuntat)
- Doar nu credeai ca ne luam amandoi temperatura?
- Ahhh, scuze, puiule!
- Nicio scuza. Si nu-mi mai spune "puiule", caci nu sunt. N-am fost si nici n-am de gand sa fiu.
- Bine. Plec. Va las sa va continuati repetitia.
Dupa o asemenea scena, s-a dus naibii repetitia si tipa de altfel. Cu tot cu fierbinteala ei. Doar bunul meu prieten, mic stie prin cate am trecut. Sa minti nu este un lucru usor. Sa minti frumos este cu adevarat o arta. Sa stii pe ce buton mental sa apesi pentru ca ceilalti sa te creada, presupune multe ore de cercetare si repetitie. Credeti-ma, de data aceasta nu va mint.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu