duminică, 16 noiembrie 2014

Alegeri

Rezultatul alegerilor prezidențiale de anul acesta va dovedi încă o dată că atitudinile electoratului nu se schimbă printr-un decret politic. Doar mijloacele de comunicare s-au schimbat în ceea ce privește propagarea mesajelor politice, Internetul a devenit un canal de comunicare folosit intens în acest sens, partea proastă este aceea că nu ne face și mai deștepți. Indiferent de rezultat, trebuie să fim pregătiți: fiecare dintre noi am ales ceea ce am considerat a fi răul mai mic, dar necesar, iar la nivel colectiv, imaginar l-am ales pentru  a nu știu câta oară pe Pinocchio. Nu râdeți, căci aici zace un mic sâmbure de adevăr. Fiți realiști! Avem nevoie de un Geppetto care să ne reamintească cine suntem, unde am ajuns și mai ales cum am ajuns așa. Și nu mă refer la un om în vârstă, ci la un înțelept, capabil să înțeleagă spiritul real românesc, nu pe cel al intereselor de tot felul. Sufletul real românesc nu vibrează la spectacole televizate pline de noroi verbal și acuze ori atacuri la persoană, esența sa este cu totul alta. Aparține lucrurilor simple, ascunse pe acest tărâm frumos, de poveste. Da, nu ne putem hrăni copiii cu povești, nici noi în acest mod, însă ar trebui să devenim din ce mai conștienți de faptul că realitatea de azi constituie suma alegerilor părinților noștri ori ale noastre, fie ele potrivite sau greșite. Și da, nu trebuie să uităm că unii au luptat și au murit la Revoluție, pentru ca noi cei de azi să avem parte de o cu totul altă poveste, de un cu totul alt destin.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu