sâmbătă, 29 noiembrie 2014

O altfel de rochiță

- Ai acum și tu o rochiță precum Sofia!
- Ha!Ha!Ha! Și tu ai (cuvinte urmate de un desen în aer cu degetele, semn că am și eu dungi la fel ca și cele existente pe vesta sa). 
Tudor, nepoțelul meu este un mare zâmbărici și în egală măsură un actor de top. Am aflat că o iubește pe Sofia (personajul din desenele animate care cântă frumos) și vrea să aibă rochiță ca a ei, inclusiv o amuletă. Cum astăzi a primit din partea bunicilor o vestă colorată cu dungi, urmare a zilei de onomastică de mâine, am profitat de ocazie și i-am spus că acum are și el o rochiță. M-a amuzat percepția sa și răspunsul pe care mi l-a dat. Actualmente, suntem amândoi fani Sofia. Amândoi cântăm bine și nu ne temem de notele înalte. :))))) Cu un singur amendament: el are o vestă cu dungi printre care și câteva în culoarea mov, iar eu un hanorac viu colorat cu dungulițe mov. :))) Drept dovadă, nimic nu este întâmplător. :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu