sâmbătă, 1 noiembrie 2014

Dincolo de invizibil

Pentru unii, viața începe devreme. Le oferă trăiri intense, amintiri extrem de dragi, de neuitat. Iubiri împărtășite ori nu. Recompense. Altora destinul le aduce în prag lupte de tot felul, drumuri multe pe al vieții meleag. Cunoaștere. Momente inconștiente, durere. Întrebări fără răspunsuri. Viața mea știu că va începe la momentul potrivit și se va termina zâmbind. Prinsă în brațele iubirii care mă va cunoaște cu tot și cu toate. Apropiate mie și sufletului meu. Care nu mă va judeca, ci mă va accepta așa cum sunt. O ființa incompletă. Captivă într-o simplă poveste. Despre sine și eu. Fără niciun regret, doar cu un singur gând: de a mă risipi și regăsi, oferind altora trăiri, emoții, zâmbete, întrebări, răspunsuri, construind, cu buzunarele goale de vise proprii împlinite. Râzând că viața a fost un moment trăit intens.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu