marți, 16 decembrie 2008

Like a blondie

Nu prea am parte de momente blonde, dar cand se intampla sunt "blonde" in adevaratul sens al cuvantului. Azi am avut parte de unul. Recunosc ca am adoptat filosofia unuia dintre profesorii mei de la facultate de a fi doar pentru 5 minute proasta decat o viata intreaga. Oricum e mult mai echitabil si economic in acelasi timp. Am aflat si eu ce reprezinta uggs sau uggie pe meleagurile noastre mioritice. Initial, am crezut ca este vorba de vreo echipa de fotbal american, apoi de niste batoane de ciocolata, pentru ca tot auzeam in jurul meu ca "sunt bune, mai" si uite ca in sfarsit mi s-a aprins si mie "luminita"...gratie unei reviste glossy. Ei, ce am vazut eu acolo.Poze cu barbati-vedete care purtau uggs. Frumosi si comozi in acelasi timp. Tocmai buni de facut ture prin parc sau la munca (in cazul meu). Faza tare a fost aceea cand in timp ce ma uitam la poze in autobuz am observat cum se misca niste uggs langa mine...(am crezut ca m-am tampit de tot).Nu a fost asa. O tipa ce statea alaturi de mine purta uggs cu mandrie, iar mie imi venea sa-i zic precum un chinez idiot: "ah..uggs, ia", cu un zambet tamp pe deasupra. M-am abtinut, desi imi venea sa rad numai la gandul ce-mi trecuse prin minte. I-am privit ce-i drept minute in sir, ca sa vad cum se muleaza pe picior (totul s-a petrecut pe furis) si in final am ajuns la concluzia ca sunt comozi. Daca este sa-mi cumpar o pereche le spun Ozzie. Uggs e prea soft.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu