luni, 22 decembrie 2008

Scrisoare deschisa

Draga Mos Craciun,

Stiu ca nu ti-am scris niciodata, nu de alta, dar intotdeauna am avut senzatia ca suntem pe aceeasi lungime de unda. Fiind prima mea scrisoare, n-as vrea sa o lasi la fundul sacului tau, plin cu tot felul de bucurii. Nu pot sa-ti spun daca am fost cuminte sau nu si nici cate poezii stiu pe de rost (poate daca ma lasi sa fac o poza cu tine, iti spun una :D), cantecele nu se pune problema (mi-e sa nu falsez), insa as putea sa dansez step :D alaturi de renii tai. Stiu ca primesti n scrisori de la copii din intreaga lume, ca eu am trecut demult de vremea copilariei...dar am o mica rugaminte. Nu uita sa pui sub fiecare brad impodobit din casutele vizitate de tine, cateva kilograme de bunatate, veselie, zambete, multa iubire si mai ales sa imprastii in aer praf de stele care sa ne lumineze pasii oriunde ne-am afla. Dupa cum ai citit, n-am cerut nimic pentru mine.Pana cand ai sa vii, ma las purtata de acordurile celor de la Coldplay.


Cu drag, [hug]

PS: Iar voi, dragi cititori, iubiti si radeti cat puteti de mult! :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu