miercuri, 17 iunie 2009

Concepte editate in stare de criza....creativa

In plimbarile mele cotidiene cu metroul si implicit cu soferii mei de la firma "Condu-ma la munca si inapoi acasa, te rog", un panou publicitar mi-a atras atentia si mi-a trezit amintirea curentului electric simtit prin corp in copilarie, intamplator, fara sa-mi doresc constient sa experimentez astfel de lucruri. Incidentul s-a intamplat dupa ce am terminat de calcat cateva hainute, in clipa cand am scos stecherul masinii de calcat din priza.Un zzzzzzzz mi-a cuprins mana dreapta si a durat cateva fractiuni bune de secunde. Nu mi-a trecut intregul film al vietii mele de copil bleg de 10 ani prin fata ochilor, tin minte doar ca mi-am dorit sa nu mor atunci, mai aveam un meci de fotbal de jucat totusi (era un eveniment destul de important pentru mine), iar tata statea in camera alaturata uitandu-se la televizor. Cand i-am spus sa verifice priza si stecherul masinii de calcat, deoarece am auzit ca scoate zgomote ciudate aparatul electrocasnic respectiv, i-am ascuns faptul ca am simtit si eu cum trece electricitatea prin corpul omenesc. Cred ca daca-i spuneam ca am facut ceva shake pe ritmul electricitatii, s-ar fi gandit ca toate carticelele cu povestioare despre ce nu au voie, domnule, copii sa faca, au fost degeaba cumparate.
Revenind la panoul publicitar cu un mesaj scos parca dupa o bauta zdravana cu prietenii intr-o bodega: "In plina criza, noi va oferim o priza", o sa-i rog pe creatorii acestui sclipitor slogan sa puna alaturat in panou o observatie de genul: "Nu lasati prizele la indemana copiilor. Exista posibilitatea de a-si baga degetele in ele".
Un alt concept hilar de aceasta data marca Romtelecom ne duce pret de cateva secunde in lumea unui ucigas in serie care experimenteaza de fapt stari si replici din "Scary movie".
Asadar, va las purtati de:
"-Stiu cine esti?
-Alo! Tu esti Costache....."(daca zici tu).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu