vineri, 19 iunie 2009

Ganduri prinse (cu agrafe virtuale)

O persoana draga mie, cu care impart zilele la munca (precum si tristetile referitoare la creativitatea ce lipseste in domeniul in care activez) mi-a spus ca vrea sa citeasca ce mai scriu. A fost prima (si ultima) persoana din serviciu careia i-am aratat pe suport de hartie fragmentele postate din romanul "Amor Porteno. Amor de Papel" pentru a-mi cantari potentialul in ale tehnicii legate de scris.
Mi-a placut reactia sa, precum si marturisirea ca ii place sa picteze. Vorba aceea populara:"Cine se aseamana se aduna" cuprinde un mare adevar. Eu am lasat demult penelul deoparte, dar nu este exclus sa ma apuc din nou de pictat, mai ales ca este o activitate relaxanta si aceea a fost prima mea dragoste legata de arte.
In privinta romanului, sper sa-l termin si sa nu-l mai las sa zaca ca si celelalte proiecte in calculator. Iar timpul sa tina cu mine, nu cu jobul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu