miercuri, 24 iunie 2009

Punct si de la capat

Sunt oameni care te fac sa spui la un moment dat: "Plec. Oriunde altundeva mi-e mai bine decat aici." Sunt oameni care induc stari in urma propriilor esecuri si frustrari personale, dar care nu admit ca sunt supusi la fel ca si ceilalti greselilor de tot felul. Considera ca detin adevarul, ca stiu cum sa abordeze fiecare situatie in parte, deoarece au experienta. Iar daca se intampla sa nu aiba dreptate intr-o anumita problema si de vei incerca sa-i combati cu argumente forte, atunci fii pregatit de un show de zile mari cu numere speciale ca la circ: "Atentie, doamnelor si domnilor, pe scena intra faimosul Urs Piticel!".
Desi, fac parte din zodia perfectionistilor sunt atipica din multe puncte de vedere. Imi cunosc limitele si imi recunosc greselile. Cineva mi-a spus azi ca nu poate sa fie diplomat ca mine, ca prefera sa spuna lucrurilor direct pe nume. Bine punctat!Asa eram si eu odinioara. Ce m-a facut sa-mi schimb abordarea? Am renuntat la aciditate (care mai apare in anumite momente fata de persoane care nici in ruptul capului n-or sa-mi placa, oricat de mult s-ar chinui sa-mi intre pe sub piele; nu-mi plac oamenii falsi care interpreteaza consecvent roluri de imagine si nici pupincuristii -pentru care inca nu s-a inventat o batista speciala cu care sa se stearga la bot dupa atata pupat), deoarece am realizat ca nu era abordarea corecta a situatiilor si ca puteam rezolva intr-o alta maniera multa mai bine problemele aparute. Ce n-am facut in urma acestei transformari ? N-am renuntat sa fiu eu insami: aceeasi persoana amabila, toleranta, capabila sa-ti stea alaturi la greu fara vreun scop ascuns. Prietenii mei de suflet cunosc aceste aspecte ale vietii mele in amanuntime.
De ceva vreme, mi-a aparut din nou in minte ideea enuntata in titlu. Si poate ca uneori lucrurile se intampla chiar la timpul lor cu un motiv serios. Pana voi pune punct si voi alege un alt drum, ramane doar simplul gand virtual.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu