vineri, 12 iunie 2009

Sa racnim tare si clar!

De cateva minute bune traiesc un soc in urma unor interpretari pline de patos ale celor care vor racni pe o scena din Carpati. Am avut impresia dupa ce am postat pe un canal tv ce promova aceste mini vedete ca am nimerit pe platoul unui film de desene animate. Pana si atitudinea interpretilor cazuta in ridicol te ducea cu gandurile hai-hui prin codrul verzui. Ma gandesc ca ar trebui sa cante alaturi de un mare URS, pardon sa racneasca in fata unuia. Deja stiu cine ar iesi castigator...nu de alta, dar URSUL stie de ce are nevoie, mini vedetudele nu. Mai, daca n-aveti voci si urechi formate pentru a simti notele muzicale stati acasa, oricine poate sa tina un microfon in mana ca nu este asa greu. N-avem nevoie sa va vedem la televizor.
O surpriza gen cireasa de pe tort, ca sa ne lingem intr-un fel pe botic, a fost aparitia lui Costin Marculescu in rol de cantaret. Daca se imbraca intr-un costum de soricel sau mai bine il interpreta pe Jerry lua Oscarul cu siguranta. Doamne, cat talent se ascunde in unii!!!! Cand l-am intalnit pentru prima si ultima oara in viata mea de pana acum, mi-a inmanat cateva invitatii pentru superiorii mei ierarhici de atunci. Recunosc ca s-a purtat amabil, sarutandu-mi mana, continuand in acelasi timp scanarea. M-a amuzat la culme faza, in principiu pentru ca ramasese cu ochii atintiti asupra lungimii picioarelor mele. Imi venea sa-i spun: "Sunt aici! Ochii sus!". O mica observatie: sa stiti ca nu este asa de inalt.
L-am revazut din nou pe Sparky, minunatul "castor" absolut sclipitor cu al sau unic neuron ce mi-a gadilat urechiusele si m-a facut sa rad prin interpretarea sa. Vedeta, in toata regula!!!!De carton, insa.
Si l-am privit in exclusivitate pentru prima oara pe Lost Angel. Maiculita, tu de unde ai mai aparut?????Numele de scena spune adevarul: esti Lost.
Ma retrag sa racnesc si eu la cineva, de regula, vecinul de sus...




PS: Nu incercati sa deslusiti ce spune solistul, dar racneste bine si TAREEEEEEEEEEEEEEEEE!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu