miercuri, 17 iunie 2009

Miracol!

M-am vindecat de seriozitatea de care am dat dovada in ultimele zile la munca, de nervii intinsi la maxim, m-am vindecat de toate, vad bine din nou :d), zambesc si iar am cheful acela nebun de shotii. Si cum azi a fost o zi intr-adevar eliberatoare din multe puncte de vedere, pot afirma cu voce tare: it was a fuckin' great day! (sa nu fiti invidiosi, va rog).
Si cum un miracol nu vine niciodata singur, are si replici dupa, precum cutremurele, mi-am lasat ochisorii gadilati din nou de scrierile dragului meu, Lil'Bro'. A meritat asteptarea si ca de obicei a reusit sa ma surprinda asa cum doar o persoana deosebita o poate face. Astept si continuarea si sper sa-l tina cat mai mult starea creativa.
P.S: Sa nu te prind cu tigara in mana, Lil'Bro', caci iese ecologista din mine si iti da bataie (mai bine lasa-i pe astia mai mari decat tine sa traga cateva fumuri :))))))).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu