miercuri, 25 august 2010

Ce ma agaseaza

Este aiurea sa intocmesti liste tampite care vor fi vizualizate doar de cateva perechi de ochi. Insa, ca multe lucruri care se inscriu in categoria "trebuie", le faci. De dragul datoriei. Importanta informatiilor este pusa de multe ori pe ultimul plan. Ma agaseaza sa fac liste pentru a justifica o stare de fapt. Vizibila. Pe langa acestea, in ordine aleatorie:
-persoanele care nu-si mai stiu prenumele datorita colegilor care le alinta in felurite moduri si care-si aduc aminte de acesta doar cand tin buletinul in mana;
-oamenii care confunda bancile scolii cu jobul, dand raspunsuri cat mai puerile la intrebari absolut simple;
-cei care-mi mananca timpul de dragul de a si-l ocupa pe al lor cu ceva;
-asa-zisii critici de moda (oameni obisnuiti, nu cei de specialitate) care-mi dau sfaturi in privinta vestimentatiei, de parca as avea 3 anisori, sfaturi pe care nu le-am primit niciodata de la mama mea deoarece stie ca am gusturi bune, nu agasez lumea vizual si-mi place la nebunie sa experimentez. :D Ce nu suport la acestia: nu stiu cand sa se opreasca si nici macar nu cunosc care sunt ultimele tendinte in domeniu, dar fac pe cunoscatorii. Beat it!!!!!
-conducatorii auto, posesori de jeep-uri in micul Bucuresti care claxoneaza ca tampitii crezand ca vor lua fata altor masinute mai mici decat ale lor in trafic. N-oi avea eu carnet, dar tot idioti ramaneti pentru mine, in calitate de pieton;
-cei care traiesc de dragul imaginii publice, falsand de prea multe ori in viata;
-persoanele care nu inteleg ca a fi amabil si politicos nu este = cu a fi fraier;
-cei care nu respecta munca altora, insa au pretentii ridicate ... de  la neuronii celor de langa ei, nu ai lor;
-oamenii care "miauna" ca prostii pe langa cei care au cine stie ce functii sau grade mai inalte cu speranta ca vor fi si ei remarcati candva. Remarcati, dragii mei, sunteti, dar nu in sensul bun al cuvantului;
-deasemenea, ma agaseaza persoanele care considera ca o functie inalta este egal cu a fi deasupra celorlati si care permit miaunicilor sa-si manifeste liber activitatea s.a.m.d.
-cei care ma confunda la serviciu cu un covoras de la intrarea intr-o casa, dupa care isi cer scuze pentru gesturile prostesti si cuvintele de duh aruncate a niste sageti spre mine. Data viitoare, ma voi recomanda simplu si la obiect: "Sunt pulica fara frica si fara o functie inalta." :D 

2 comentarii:

  1. "-persoanele care nu-si mai stiu prenumele datorita colegilor care le alinta in felurite moduri si care-si aduc aminte de acesta doar cand tin buletinul in mana;"

    Mereu mi se spune Adita sau Adi, am reusit ca in acest spatiu virtual sa mi se spuna Adrian... cu toate ca ma prezint mereu cu numele meu intreg unele persoane...

    RăspundețiȘtergere
  2. @Adrian: Adita sau Adi cum preferi (glumesc) si prenumele meu este rostit de cei dragi sau colegi in diverse moduri. Are istorioare vechi la activ. La inceput a fost Carmenel, datorat tatalui meu care-si dorea 2 baieti, dar am iesit eu dintr-a doua lovitura si s-a stricat socoteala. Mai tarziu nu i-a parut rau, caci jucam fotbal.Urmatorul alint rasarit la orizont a fost (si a ramas prezent): Carmencita. Si unul uitat la vechiul job: Carmenus. Fiecare suntem alintati de ceilalti si alintam in felul nostru persoanele dragi. :)

    RăspundețiȘtergere