marți, 3 august 2010

Te rog, ia un loc

asteapta un minut
si poate ca in secunda
in care vei deschide larg ochii
iubirea in fata ta
usor se va aseza.
"-Te rog, ia un loc!",
iti va spune in soapta,
pentru a te fermeca cu timiditatea sa
atat de fragila.
puternic iti va inlantui inima
o va inalta,
o va zdrobi daca n-o vei uda.
te rog, ia un loc
si asculta-ti incet inima!
poate vei descoperi
lucruri vechi si lucruri noi
in ea.
poate vei regasi
ce ai pierdut ieri
cu o alta intensitate.
te rog, iubire, ia un loc
aproape de scena vietii noastre
mici.
nu-ti fie teama sa ma privesti,
doar ai facut-o de mii de ori.
m-ai ademenit,
mi-ai dat aripi sa zbor,
m-ai coborat pe pamant
prea rapid
si totusi...
pe tine te-as imbratisa oricand,
fara regrete.
si tu?

4 comentarii:

  1. "Te rog inima poarta-ma iarasi pe hotarele iubirii, lasa-ma sa iti simt suflarea ta in ceafa, atinge-ma usor chiar daca m-a durut, lasa-ma sa inteleg ziua de ieri ca maine sa fie astazi..."

    RăspundețiȘtergere
  2. @Adrian: Te rog, rosti inima incet, ti-as da din nou aripi,/ dar oare ai stii sa le porti?/te-as lasa sa stai alaturi de iubire/ sa dansezi din nou cu ea / insa, de mine vei invata sa ai grija/ incepand de azi, nu de maine./ crezi ca ai putea?

    RăspundețiȘtergere
  3. "Iar când, cu ochii spre cer,
    Te-ntrebi ce-ai putea să mai faci,
    Ascultă, priveşte şi taci!...
    Din braţe fă-ţi aripi de fier
    Şi zboară cu ele spre cer!..." Minulescu

    apele sunt line, ce a fost a trecut.. e timpul pentru un nou inceput!

    RăspundețiȘtergere
  4. @Adrian aka Tlaloc: Si am invatat azi sa inot/ fara sa-mi pese de valurile care tot cresteau/ acoperindu-mi inima/ am invatat sa trec printre ele/sa ajung la mal/catre un alt inceput/ sa pun sfarsitul la locul sau/ sa acopar propria-mi lume/ cu alti nori/ si un alt soare/ mai calm.
    PS: Ma bucur ca ai deconspirat poetul. Se numara printre favoritii mei. :)

    RăspundețiȘtergere