joi, 26 august 2010

Marturisire

Imi plac dulciurelele, desi am cam rarit-o cu acestea in ultima vreme. Nu de alta, dar prea mult dulce dauneaza sanatatii (simteam nevoia sa mananc asa ceva datorita oboselii acumulate). Mai nou am realizat ca nici prajiturica nu-mi mai face cu ochiul smechereste ca altadata. Si asta de cand a inceput 'Burlacul". Cum sa ma mai duc intr-o cofetarie si sa cer vanzatoarei: "Dati-mi, va rog, si mie o prajiturica din aceea!", fara sa par suspecta prin atitudinea avuta? Pai, prajiturica este egal cu Bote aka Botezatu. Cum mai pot rosti: "Prajiturica mea! Prajiturica mea este mai buna decat a ta!" ? Imi doresc sa se termine cat mai repede emisiunea, deoarece vreau sa devorez o negresa (nu va ganditi la prostii, va rog:))))). Oare care este termenul de valabilitate al prajituricii Bote? :D Astept raspunsul de la voi. Va pup si nu uitati: fiti haiosi!

6 comentarii:

  1. Tot la ,,propiu,, nevoia de dulce, poate insemna o disponibilitate/dorinta de a fi dulce, evolutia clasica, amaraciune in exces cu consecinte cunoscute sau/si diabet zaharat. Cu simpatie, cornel.

    RăspundețiȘtergere
  2. @Cornel: Wow!Cate lucruri poate provoca dulcele...Nu m-am gandit la tot ceea ce ai expus, dar iti multumesc pentru informatiile oferite si pentru vizita. :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Iar te-ai uitat la emisiune si eu nu! :)) ahaha =)) (ma uitam si eu dintr-o placere vinovata, dar de la un timp nu-mi mai dau seama in ce zi a saptamanii suntem)

    RăspundețiȘtergere
  4. :))
    M-am uitat şi eu de vreo două ori.

    Eu nu prea sunt cu dulciurile, decât dacă e vorba de jeleuri sau ciocolată. Aşa că nu prea mă impresionează prăjiturica Bote.

    RăspundețiȘtergere
  5. @Monyk: Trebuie sa te sun ca sa-ti aduc aminte cand apare "prajiturica" la TV. :*

    RăspundețiȘtergere
  6. @Zenna: N-ai pierdut mare lucru. Este doar o emisiune comerciala. Educativa pentru pitzipoance. :D

    RăspundețiȘtergere