miercuri, 20 ianuarie 2010

1 memorable date under 0 degrees

Dupa ce am exersat saptamana trecuta, miscarile lui Speedy Gonzalez, m-am ales cu o raceala de toata frumusetea drept premiu. Minunat!!!!! In momentul de fata dau un anunt la mica publicitate:
"Draga lupule, am inteles demult ca tu nu-ti schimbi naravul, dar cu blana ce ai avut? Nu de alta, dar pe frigul asta sa umbli despuiat, nu se cade. Nici macar nu este cuviincioasa atitudinea ta. Uite, am ramas, fara voce de cand te-am vazut asa ... pret-a-porter. Nonconformista atitudine, dar totusi am nevoie de voce. Mai ales ca ma suna lumea si-mi spune: "Mai tare nu puteti vorbi?" . NUUUUUUUUUUU. Mi-am pus vocea pe silent.Asa ca, lupule smecher, returneaza ce ai luat. Intre timp, voi vorbi cu Jean Paul Gaultier sa-ti creeze un outfitt actual...foarte calduros. Pe gustul tau. Iti fac si un book, daca vrei. In privinta vulpitelor, sa nu-ti faci probleme. Gasim imediat cateva."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu