vineri, 22 ianuarie 2010

Nu-mi raspunzi la Esemes

"Eu iti scriu atat de des..."
Principala mea activitate din zilele acestea (daca tot sunt consemnata la tacere si de la munca) s-a rezumat la scrierea de sms-uri. M-am amuzat la culme cand primeam telefoane si cei de la capat ramaneau un pic pe ganduri, crezand ca au format gresit, caci vorbeam in soapta. "Oh, imi pare rau, n-am stiut. Dar, totusi am nevoie de....trimite-mi intr-un sms informatiile. Multa sanatate" .
Traiasca sms-ul, caci asa am putut sa ma descurc pe plan profesional, de acasa. Daca ar fi fost prietenii mei langa mine, mi-ar fi spus ca sunt gasita si in varf de munte de colegi si colaboratori, ca sunt o fraiera ca le raspund de pe telefonul personal. Adevarul este ca nu-mi place sa -mi bat joc de timpul altora. Stiu cum este cand ai nevoie de o informatie pe care o asteapta altii cu sufletul la gura si de la celalalt capat auzi: "Abonatul... nu poate fi contactat. Va rugam sa reveniti." Iar totul se misca rapid in jurul tau.
Nici in concediu nu aplic politica inchiderii telefonului. Daca pot sa ajut pe cineva, o fac.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu