joi, 7 ianuarie 2010

Un alt gen de bilant valabil pentru 2009

Am preluat prima leapsa din acest an de la Zenna, o persoana absolut minunata. Enjoy!

1. Ce ai facut nou in 2009, ceva ce nu ai mai incercat inainte?
Am participat la o bulgareala pe 1 mai pe Transfagarasan alaturi de un grup de prieteni dragi.

2. Te tii de ceea ce-ti propui la cumpana intre ani? Iti vei stabili si mai multe scopuri pentru anul viitor?
Nu prea ma tin de ceea ce-mi propun atunci, dar am observat ca se tin acele dorinte scai de mine. Unele mi s-au implinit, altele m-au luat prin surprindere. Anul acesta ma incredintez intamplarii, fara sa am planuri.

3. A nascut cineva apropiat tie?
Da, o prietena din copilarie.

4. A murit cineva apropiat tie?
La acest capitol, am pierdut doi unchi dragi si un prieten de suflet, neastamparatul Rica.


5. Ce tari ai vizitat?
Doar taramuri am vizitat, restul sunt doar vise.

6. Ce anume din ceea ce ti-a lipsit in 2009 ai vrea sa ai in 2010?
Persoana careia sa-i pot spune: "mai stai sa povestim despre viata impreuna".

7. Ce data din anul 2009 va ramane vie in amintirile tale si de ce?
19 ianuarie 2009 -Gura Raului. Am aflat cum petrec oamenii cu suflet frumos datorita altui suflet drag.

8. Care a fost cea mai mare realizare in 2009?
Am vizitat si alte colturi ale tarii si am cunoscut alti oameni minunati.

9. Care a fost cel mai mare esec?
Nu sunt medic cardiolog pentru a putea sa le redau sanatatea pierduta mamei mele si fratelui meu.

10. Ai avut parte de boala sau raniri mai serioase?
Am facut o mica cascadorie in centrul capitalei, soldata cu ranirea genunchiului drept.

11. Care a fost cel mai bun lucru pe care l-ai cumparat?
Un Ipod care-mi insenineaza diminetile.

12. Comportamentul cui merita sarbatorit / apreciat?
Al tuturor care-mi ating frumos viata.

13. Comportamentul cui te-a dezamagit sau ti-a provocat tristete mare?
Deja am uitat. :D

14. Unde s-au dus o mare parte din banii tai?
Pot sa trec la urmatoarea intrebare, va rog??? Pe lucruri de suflet si pe studii.

15. In legatura cu ce anume ai fost extrem de bucuroasa?
Am vizitat Sibiul de 3 ori in primele luni ale anului. Prietenii, stiu de ce.

16. Ce cantec(e)iti vor reaminti mereu de anul 2009?
Notion - Kings of Leon.

17. Comparativ cu 2009 esti:
-Mai fericita sau mai trista?
mai fericita.

-Mai slaba sau mai plinuta?
Inca, ma mentin in forma. Rasul este de vina.

-Mai bogata sau mai saraca?
-Haide, mai, tu glumesti? Sunt bogata doar sufleteste. Insa, am de gand sa ma ocup anul acesta de conturile din Elvetia. :D


18. Ce ai fi vrut sa fi facut mai mult?
Sa am mai mult timp ca sa pot termina romanul inceput si alte povestiri ce zac in calculator.

19. Ce ai fi vrut sa faci mai putin?
Sa ma risipesc in prea multe lucruri si vorba lui Florimelu meu, sa investesc in oameni care nu merita.

20. Cum ai petrecut Craciunul?
Cu veselie alaturi de cei dragi.

21. Care a fost cea mai buna carte citita?
"Opere cumplite. Volumul unu " marca Florin Piersic Jr.

22. Ce ti-ai dorit si ai primit?
Multe momente de suflet.

23. Care a fost filmul tau preferat din 2009?
Serialul "Supernatural".
'The Accidental Husband" - pe care vi-l recomand cu drag.

24. Ce ai facut de ziua ta?
Am petrecut alaturi de o mana de prieteni dragi (dovada e chiar pe blog).

25. Cum ai descrie stilul tau vestimentar in 2009?
Asta chiar imi place. "Delicioasa" intrebare! Pai, sa vedem... intre smart casual, casual si elegant (stiluri vestimentare care ma caracterizeaza), am ales sa ma imbrac asa cum ma simt.

26. Ce te-a mentinut pe linia de plutire?
Tripul meu e mult mai interesant decat al tau. Nu este un factor poluant, e doar unul care descreteste fruntile fiecaruia dintre noi: zambetul.


27. De cine ti-a fost dor?
De Rica.

28. Care a fost cea mai interesanta persoana pe care ai cunoscut-o?
Posa- zburdalnic, dar simpatic.

29. Spune-ne o lectie de valoare invatata in 2009:
Imprevizibilul ne urmareste la fiecare pas si ne arata cat de mici suntem in fata sa. Ne loveste uneori pe umar, alteori ne zambeste timid. Ceea ce conteaza in final este daca vrem sa fim actori, eroi, creatori sau acrobati pe firul vietii.

Leapsa merge mai departe...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu