miercuri, 8 aprilie 2009

Shot actual

Nu o sa dau cine stie ce reteta si nu o sa iau anumite ingrediente de pe vreun raft prafuit dintr-un hypermarket pentru a prepara o anume licoare. N-am sa fac nimic, nimic care sa provoace durere cuiva.
Saptamana trecuta, m-am intalnit cu principalul personaj care mi-a oferit acel "bobarnac" de a incepe sa scriu Amor porteno. Amor de papel.
Am ramas uimita de faptul ca am intuit dinaninte multe lucruri. Instinctual, am realizat ca intalnirea va decurge linistit. Si ca parerea pe care mi-am format-o in anii trecuti nu se va schimba deoarece este cea corecta. Este posibil sa aflu lucruri noi despre tine Al, dar dorinta de a trece dincolo de ochii mei, asa cum iti doresti nu se va materializa. Nu ma joc cu oamenii si nu voi spune cuiva vreodata: "profita de mine la maxim". Am experimentat prea multe lucruri, mi-am pus visele on hold de multe ori, dar nu, nu voi profita de nimeni. Prefer sa infrunt marea involburata sau linistita a vietii singura (in prima instanta) si apoi alaturi de cei care-mi fac sufletul sa tresara doar cand ii vad si alaturi de care am petrecut cele mai frumoase momente (pe cele urate le-am si uitat) din scurta mea existenta. Aceste persoane merita sa-mi stea alaturi deoarece au sufletul frumos si nu si l-au stricat (inca). Nu l-au lasat prada comercialului. Si nu-l trateaza precum un bun de consum. Dragostea? Nici atat.
La fel ca si ei, cred in frumusetea sentimentului numit iubire si a pachetului de senzatii, emotii etc. pe care-l aduce cu sine. Si da, cred in povestile de dragoste ce dainuiesc in fata timpului. Am vazut atatea cu ochii mei caprui si am vazut ca este posibil sa iubesti pana la batranete (si ca poti fi mult mai frumos atunci, ca senzatiile se schimba, dar legatura este mult mai stransa, mai incarcata, iar inima... se simte mai usoara cand constati ca ai trait o viata presarata cu iubire, fara jumatati de masura).
Parafrazandu-l pe regretatul actor Paul Newman care printr-un raspuns spontan a trasat o linie clara intre ceea ce inseamna dragoste si sex: "De ce sa ma infrunt dintr-o bucata de placinta, cand acasa am intreaga placinta?", pot spune ca si la 50 de ani, ma voi simti bine in pielea mea, alaturi de persoana iubita. Si nu o voi insela dintr-un singur motiv: "De ce sa aleg un nou morcov daca morcovul pe care-l am deja face salata mai gustoasa?".
Acida, calda, sensibila, rece, distanta, spontana, timida, cu simtul umorului, critica, indiferent de starea in care ma aflu sunt un pic din toate. Nu-mi reneg senzatiile, trairile ori fiinta. Sunt doar eu si port pantofi comozi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu