marți, 25 noiembrie 2008

D'ale cetateanului...turmentat

"-Doamne, maiculita, doamne, iti jur ca nu mai pun nicio picatura de alcohol in gurita, ca ma fac baiat cuminte, o cuceresc pe Zamfirita cu al meu bolid ce are la bord numai cai in plina putere, frumosi, frumusei...cu potcoave noi. Doamne, iti promit si doar stii ca eu sunt un om de cuvant, purtat de vantul existentei pe tot felul de carari sau alei (nici eu nu mai stiu unde sunt), nu mai vad decat in ceata pe unde calc, ma misc in reluare, capul ma doare...(gal-gal! inca o gura de alcohol), ca merg la vot. Iti spun ca voi tine in mana (oricare ar fi ea) stampila, cu buletinul o sa fie problema (trebuie sa ma gandesc....proooo-fuuund, hic! unde l-am pus). Dar, doamne pana duminica, da-mi si mie un semn, arata-mi macar printr-un slide (caci asa am impresia ca se invart imaginile in fata mea), candidatii, bata-i vina de la Camera Deputatilor si Senat. Zau, intrebarea asta: "cu cine votez?" vreau sa dispara din creierul meu (traiasca alcoholul! oo, iar am comis-o!iarta-ma , doamne). Eu, recunosc, treaz nu sunt, adica sunt treaz, ma misc, tehnic vorbind, nu gandesc limpede, creierul ma doooooaaaareeeee! Oooo, mi-am sunat si prietenii si nici ei nu m-au lamurit. Gica din coltul strazii e mai nedumerit decat mine, se misca precum un dansator de breakdance, si, uite imi face cu mana...Ce frumos!

-Salve, nea Gica!

-Doamne, nu mai rezist, alcoholul nu-mi da pace, la fel si "aburii" gandurilor legate de vot. Un mic semn, te rog...Nu-ti cer nici bani, doar un semn care sa puna capat suferintei mele. "Cu cine votez?"

Pe drumul serpuit si intunecat, o bucata de hartie se invarte intr-un dans, purtata de vant pana aproape de picioarele domnului cetatean turmentat. Obosit si sictirit o ridica. Nu mica ii fu mirarea cand citi, cu privirea incetosata urmatorul mesaj: http://www.alegeri.tv/alegeri-parlamentare-uninominale-2008/bucuresti.

-Bun, bun, gal-gal! Il pun pe Hackeru' sa decodifice mesajul. E bun la calculatoare.

-Multumesc, doamne. Ne vedem la vot!"


PS: Acest blog este un pamflet si trebuie tratat ca atare. In timpul actiunii, niciunul dintre personajele principale nu a suferit traume fizice. A luat nastere in urma cercetarii proprii pe internet a listei referitoare la personajele care vor interpreta de acum incolo roluri principale pe scena circului politic. Hai la ZOOPolitic, vin "specimene" noi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu