sâmbătă, 29 noiembrie 2008

Rudolph, give me a sign

Momentan, la mine in casa rasuna muzichia aceea veche cu iz de sarbatori. Swing "imbracat" in haine groase de iarna. Recunosc, ca nu i-am scris Mosului. Dar cum stiu ca primeste si e-mail-uri mai nou (inca nu e timpul pierdut), nu-mi fac mari griji. Astept sa-mi cumpar bradul pe care sa-l impodobesc cat mai trendy si care sa-mi aduca oxigenul "de la munte" in camera. Si da, anul acesta, imi cumpar si niste ciorapei (precum cei pe care i-am tot vazut in filme atarnati in fata semineelor).I-as fi creat chiar eu, insa, cu timpul stau prost. Pe langa ciorapei, voi face si cadouri celor dragi. Deja, am inceput achizitionarea unor cadouri, pentru ca imi displac cumparaturile pe ultima suta de metri. Este precum la maraton. Asa ca, Rudolph, please give me just a sign (cand Mosul este pe aproape).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu