miercuri, 12 noiembrie 2008

Stop cadru

Ok. A trecut ceva vreme de cand am ajuns sa-mi fie dor sa dorm pe saturate. Am acea senzatie pe care doar un mancacios o simte in fata unui tort, caci pentru mine cuvantul " somn" se rezuma in aceste clipe la acea placere maxima de a savura "tortul" nu doar din priviri, ci si de a simti saturatia. Dupa ceva "urecheli" verbale venite din partea multor persoane dragi, fie prieteni, colegi de serviciu, colegi de master, cunostinte, urmare faptului ca dorm in medie 3 ore pe noapte de ceva timp, am constatat cat de bine este sa stii ca exista oameni care tin la tine, indiferent de mediul din care provin. Am ramas surprinsa de reactiile lor, pentru ca in categoriile mai sus mentionate intra si persoane care nu ma stiu de multa vreme. Si am apreciat intru totul criticile lor constructive. Nu o sa fac promisiuni desarte legate de cresterea numarului de ore alocate somnului pe viitor, mai ales in conditiile in care nu stiu ce-mi rezerva ziua de maine. Si nici cum mi se va schimba ordinea de zi. Singura mea bucurie in acest moment este ca am ajuns sa dorm 4 ore incepand de luni noapte...adica sunt pe drumul cel drept. Singurul lucru pe care-l pot afirma este: nu experimentez somnul polifazic, asa ca stati linistiti.E doar o faza din viata mea, care va lua sfarsit asa cum a aparut.De la sine. Va multumesc tuturor pentru sfaturile oferite si pentru grijile facute.Raman aceeasi Carmen. Cu zambetul pe buze.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu