luni, 10 noiembrie 2008

Haoleu...

Ce-mi vazura ochisorii?????Doamne, cate pitzipoance au navalit in spatiul virtual!!!! Fara numar, caci la fiecare secunda mai apare una dupa cortina, pe vreun bolid ranjind la bustul gol, catarata pe vreo masa, tolanita precum un tigrusor pe o patura intr-un pat cu saltea, imbracata in dantela neaparat de culoare neagra cu ceva auriu (absolut sclipitor!; i-au rapit replica sarmanului domn castor din reclama) drept accesoriu si da, cu boticuri cat mai "botoxate". "Hei, nu stii cine sunt eu? Sunt Angelina, nu Jolie. Numele meu real e Hangelina, dar l-am adaptat vremurilor. Mama mea e vrajitoarea cea buna, iar tatal meu lautarul satului. Nu duc lipsa de bistari si nici de fani. Sunt Angie. Priveste-ma! Marfa de calitate. EXXXtra". Radeti pe saturate!Iar voi, domnisoarelor pitzipoance nu mai fiti asa penibile, viata trece, urmele raman pe fetisoarele voastre!
http://pitzipoanca.org/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu