luni, 24 noiembrie 2008

Emotii tarzii

Cand realizezi cum trece timpul si ca fiecare secunda este pretioasa, ca valoarea sa nu mai poate fi returnata, ai parte de tot felul de emotii. A caror intensitate doar singur o poti aprecia. Tocmai am trecut printr-un sir de emotii, ce pareau a nu se termina, emotii referitoare la o investitie facuta cu ceva vreme in urma, care m-ar fi scutit la propriu de ore in plus la biblioteca. Si pentru ca tot am devenit fara sa-mi planific explorator in plina noapte, am dat peste alte lucruri de care uitasem. Renovarea casei mi-a dat peste cap intreaga biblioteca personala, raspandita in momentul de fata prin alte colturi ale locuintei, ceea ce ma determina sa-mi fac propria biblioteca in camera. Alta investitie, noroc ca am idei. Cu spatiul o sa fie o problema. Asa se intampla cand ajungi sa mostenesti una dintre pasiunile parintilor, la care se adauga si cele proprii (albume de arta si muzica, de exemplu). Ma bucur ca la finalul explorarii, am gasit obiectul cautat, pe care l-am pus la loc de cinste pe birou. Sub propriul meu nas.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu