vineri, 7 noiembrie 2008

Let's roll

Dupa o zi in care am realizat ca locul meu este oriunde altundeva din punct de vedere profesional, deoarece abilitatile mele forte raman in stadiul de fasa sau vegeteaza si ies din conul de umbra doar la cursuri si in proiectele de la master, am ajuns la concluzia ca trebuie sa pun stop anumitor comportamente ori atitudini ale colegilor si sa apas forward in ceea ce priveste proiectele personale. Sa pun odata pentru totdeauna ordine in ganduri si in visele proprii. Faptul ca petrec zilnic mai mult de 8 ore alaturi de oameni care nu au pasiuni/gusturi asemanatoare cu ale mele, oameni cu experiente total diferite, pe care ii misca cu totul altceva decat caderea frunzelor, cu valori proprii comerciale, m-a facut azi sa ma simt precum un spectator la un eveniment care este pus in scena prea des la joburile multora dintre noi. N-as vrea sa imi intreb colegii daca citesc altceva decat hartii oficiale si ziare sau ce piesa de teatru au vazut in ultima vreme, caci s-ar putea sa am parte de o lunga pauza decat de un raspuns concret. Nu vreau sa par ironica, sunt realista. Iar realitatea doare de cele mai multe ori. Ne loveste frontal fara vreun semnal de avertizare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu