marți, 24 martie 2009

Ganduri fara cap

Duminica aceasta, am facut un experiment alaturi de my dear Lil'Bro', experiment ce a urmarit evidentierea primelor ganduri ce ne-au venit in minte.Necenzurate. Fiecare pe foaia sa de hartie, fara a a avea acces la gandurile celuilalt. Timpul de scriere: circa 5 minute.

Ce a iesit? Iata rezultatul:

Cubdegheata: Ce-ai face in numele iubirii?

Lil'Bro': Plimbare prin oras.

Tort de inghetata.

Skoda Octavia.

Simturi pierdute in aer.

Relaxare.

Un gand.

Fotbal.

Mereu acelasi.

Comunicare.

Cine esti?

O pizza delicioasa.

Ai vrea sa stii ce se ascunde in spatele unei priviri?

Piata Mare.

Eclipsa.

Fotbal.

Echilibru pierdut.

Poze in Subarini.

Nori gri.

Magie.

Poveste cu gust de vata de zahar ars.

Aer proaspat.

Drumuri serpuite.

Cer senin.

Never know how much I love U.

Blogurile si cei ce le scriu cu mare pasiune.

Bonnie and Clyde.

Cadouri inedite colorate in verde.

Give me the key!

Bere rece si racoritoare.

Inima.

Daca mai mananc o pizza o sa vomit.

Suflet ratacit.

Imi vine sa casc toata ziua.

Zambet de copil.

Mi-a placut cadoul tau, ma uimesti tot timpul si-mi place asta tare de tot.

Minunile nu se repeta.

Ar fi tare sa scrii un roman in genul lui "Don Quijote" si eu in rolul personajului principal.

Fericirea este vizibila.

Muguri pe crengile copacilor.

Viata, un fragment dintr-un puzzle.

...ce-as mai "fuma" o narghilea alaturi de tine.

Sah mat.Dezamagiri.Zece clipe de iubire. Infinitul? Hmm!Particule de nisip.Zac in fata unui panou publicitar: "Ma gandesc la ea...non stop". Ei, nu mai spune?
Ce zici, Veto, mergi cu mine la mare? Push-up. Don't let go. Smile. Maine. Astept. Soldatel de plumb. Placinta de mere.
Sexo con amor.Combinatia perfecta.Exista Fat-Frumos?Mai crezi oare in magia poeziilor?Ritm pierdut.
Am falsat aseara in fata unui public pestrit. Succesul meu e si al tau. Nu crezi ca ar fi bine sa ridicam miza? Cauciucuri dezumflate.Mama lor, de boieri! Scoici intr-un bol de sticla.Transparenta.Sinceritate? Hai, las-o balta!
Ochii tai nu mint.

I hope U enjoy it.

2 comentarii: