marți, 24 martie 2009

Zbor deasupra norilor

For my Lil'Bro'


In sus: un cer senin cu nori pufosi, rupti dintr-un basm din care lipseste zmeul. Sau poate ca zmeul e cel care leaga brusc destine. Si le ademeneste prin miscarile sale sa se apropie incet. Pe drumul vietii unde Binele si Raul convietuiesc. Fara un contract de valabilitate. Ce se intampla cand intr-un basm se intalnesc doua personaje ce par la o prima vedere diferite? Si totusi cand se apropie cu pasi timizi unul de altul descopera in priviri ca se completeaza? In lipsa cuvintelor. Ati intalnit vreodata un romantic? Ati sti ce haine poarta si ce se ascunde in inima sa? I-ati putea cuprinde lumina arzanda din suflet? Nu v-ar fi teama ca sunteti prea mici in comparatie cu el? Ca trupul sau vibreaza in note secrete, necunoscute. In iubire. Ati avut vreodata senzatia ca va regasiti in randurile scrise intr-o carte oarecare, aflata in acest moment pe un raft prafuit, ce tine precum doua maini invizibile gandurile unui om, in echilibru. V-ati disipit sufletul in fata cuiva in mod inconstient? Am fost citita zilele acestea precum o carte deschisa. Pentru a n-a oara am avut impresia ca mi-a fost descoperita esenta.Si ca nu mai pot tine ascunsa formula proprie de a trai simplu si frumos. In liniste. Am simtit prea multe lucruri si prea putine au fost clipele pentru a cuprinde toate emotiile, ideile... Mi-am lasat gandurile sa fuga printre stele noaptea si am descoperit ca exista ingeri, care pot sa zboare in lipsa aripilor. Cum?

Iubind.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu