duminică, 8 martie 2009

Like Chaplin

Pentru barbati

Intr-o zi frumoasa ca aceasta cu o semnificatie ce ne plaseaza clar pe noi, femeile in centrul atentiei, am ales sa ofer un cadou barbatilor. Indiferent cum sunt: frumosi, laudarosi, macho, gay, zambareti, pusi pe sotii, infideli, badarani sau misogini si lista apelativelor ar putea continua, eu azi voi gandi ca ei. Si nu voi lua in seama cuvintele spuse odinioara de fratele meu: "suntem niste porci" (pentru a ma feri de vreo deziluzie sentimentala). Recunosc ca barbatii au un alt mod de a pune problemele pe tava, alte argumente, o onestitate uneori usturatoare, un alt gen de simt al raspunderii, alte senzatii. Dar in lipsa lor lumea n-ar mai avea aceeasi culoare. Si nici noi n-am mai avea langa cine sa ne pisicim. Au farmecul lor aparte. O inteligenta si o intuitie despre care ar trebui sa se spuna mai multe (in procente diminuate doar de cercetarile stiintifice si asta doar pentru a ne gadila orgoliul feminin un pic ca suntem majoritare dupa numar). Da, faptul ca am un frate mi-a modelat altfel gandirea si mi-a aratat ca diferentele dintre sexe pot fi interesante, nu trebuie date la o parte, ci doar acceptate. Poate ca in lipsa lui, as fi gandit totalmente 100% precum o femeie si nu as fi luat ceva din gandirea barbatilor si as fi adaptat-o la a mea, tipic feminina. Insa, am avut norocul acesta, din care am invatat multe.
Cu toate ca se spune ca nu se pricep sa faca surprize placute, eu am avut parte de cateva, asa ca le multumesc barbatilor care stiu ca, in esenta, gesturile simple sunt cele care conteaza si nu contul din banca.
De 8 martie va urez sa va distrati si sa savurati clipele zambind si iubind, fie ca sunteti femei sau barbati.
Cu o palarie si un baston, ma indrept catre o alta scena, plina de actori, care imi vor arata cum este sa fii indragosit de...bani si ce poti pierde daca nu renunti la aceasta iubire. Precum Chaplin voi intretine atmosfera si voi rade de avarul indragostit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu