luni, 16 martie 2009

Imagini alterate

Desi, mi-am propus sa dezbat subiecte ce se inscriu in categoria decentei, ultimele zile nu m-au facut decat sa schimb canalele TV, posturile radio si chiar sa nu mai lecturez cu placere presa. Nu-mi place aerul acesta care incepe sa prinda aripi in jurnalismul autohton. Nu acestea au fost coordonatele pe care mi le-au istorisit profesorii in facultate si nici principiile dupa care se face, domnule, presa. Viata e plina de mici ironii, nu este o noutate, la fel si jurnalismul la noi care incepe sa semene cu un maraton dupa senzatii acide. Nu-mi place ce vad si nici ce aud. Nu ma refer la stirea care a adus un rating major in eter si o are in prim plan pe Mihaela Radulescu. Nu vreau sa comentez reactiile sale in lant si nici sa-i port vreodata pantofii. E un om ca oricare altul dintre noi care a ajuns posibil la stadiul in care a constatat ca imaginea poate sa vanda, insa, nu tine de cald si nici nu te fereste de pericole. Acesta este un adevar in stare cruda, fara retusuri. Daca nu esti suficient de puternic si de matur, poti decadea. Si atunci la cine poti apela?
Mass media are un farmec aparte si o putere imensa. Vorbele unei singure voci se pot face auzite in diferite locuri.Dar oare aceasta este solutia optima de ati rezolva problemele private, cele ce ar trebui sa zaca, efectiv, sub plapuma in fata lumii, pentru a lua pulsul opiniei publice? NU. In anumite cazuri, putina diplomatie nu strica, chiar daca sufletul ti-e sfasiat in mii de bucati. De ce nu pastram amintirile frumoase dintr-o relatie? De ce tot alteram imaginea de dupa?
In calitate de element din multimea celor care alcatuiesc publicul tinta, ma dezic de practicile de acest gen si-mi voi cauta pe viitor alte mijloace de informare mult mai agreabile. Si mai credibile.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu