marți, 8 septembrie 2009

Ce-ti doresti de ziua ta?

A fost intrebarea sefei mele vis-a-vis de gestul meu de a-mi sarbatori ziua de nastere la serviciu mai devreme cu un tort delicios.
Un Ferrari. Un nas de clovn. Un ceas cu briliante. Un inel cu diamante. O limuzina. O vila cu piscina. Niste toale sa cada tot Dorobantiul cand ma voi imbraca cu ele. Un tip cu muschi, etc.
Nimic de mai sus.
"Imi doresc sa le fie bine celor dragi. Intotdeauna i-am pus pe primul loc in viata mea.
-Adica esti altruista?"
A fi altruist inseamna altceva, a fi bun e cu totul alta poveste. In ce ma priveste, asta incerc sa fiu.
"Dar pentru tine?" a fost o alta intrebare.
"-Sa-mi fie bine. " In extenso?
1. Sa ma mut la Sibiu.
2. Sa-mi cumpar o casa.
3. Sa-mi fac o afacere proprie.
4. Sa vina odata martoaga aia si sa-mi spuna: "Fat-Frumos al tau, e pe drum, draga mea. A obosit dupa atatea jocuri la poker cu zmeul zbuciumat. M-a trimis pe mine inainte ca sa-ti spun toata acestea. Sa stai linistita. De aparut apare el...candva. "
5. Sa-mi termin frumos povestea: o familie minunata si mostenitori haiosi.
Restul ... e istorie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu