joi, 21 mai 2009

Deci

In liceu, "deci" era regele peste toate materiile. Obsedant, chiar, mai ales ca profesorii incepusera sa cam faca misto de noi, fiind si in clasa de filologie. "Voi numai concluzii aveti, dar pana acolo uitati ca mai aveti ceva drum de strabatut". Intr-adevar, spuneau lucruri corecte. Insa, noua ne placea sa mai scurtam calea. Ce atatea date!Scurt si la obiect, era pe gustul nostru.
Ziua de azi a fost un mix de trairi, de momente savuroase, de clipe mai putin placute, bogata in peripetii. Am primit asa cum ma asteptam un cadou minunat din partea colegelor de birou (instinctul nu m-a inselat) si o "gradina" de flori (pe care n-am putut sa o iau pe toata acasa cu autobuzul). Am oferit cea mai delicioasa inghetata si cele mai bune sucuri ("ne-am lins pe botic"-asta mi-a zis o colega), desi n-am fost singura sarbatorita din departament. Am primit numeroase urari care de care mai frumoase, totusi sa stii, Moni ca-l accept pe Fat-Frumos si daca vine la mine cu o martoaga in loc de cal.
Si pentru ca am inceput cu sfarsitul, respectiv cu minunatele concluzii, voi trece in revista minutele scurse pana acum.
4:30. Ora la care am facut ochisori. 7:00 am ascultat la maxim hip-hop vechi alaturi de fratele meu in masina sa. Ma bufnea uneori rasul, mai ales ca lumea se uita la semafor ca la urs la noi. Bum-bum! din masina se auzea. 7:20 Am vorbit cu parintii mei si cu mamaia mea draga la telefon. 7:40 Bujori minunati.7:45 Alti bujori si una bucata de pet pe nume melc printre ei.8:00 - un iepuras de ciocolata in loc de flori (il voi savura cu placere in seara aceasta).
8:10 am dat cu mopul pentru prima oara la locul de munca - un mic accident cu un rezultat pe masura, inundatie in birou, flori pe jos...8:20 - s-a stricat frigiderul; am cautat altul ca sa pun inghetata si sucurile.8:30 problema rezolvata, alte flori, urari si bomboane primite. 8:40 cadoul minunat al colegelor mele - o bluza super misto cu care am stat toata ziua imbracata. Am un nou stilist, pe care-l platesc doar cu zambete. 9.00 - 11.00 Alte urari, munca si multe poze.11:30 - o mica petrecere. In drumul facut pentru a aduce bunatatile, am fost amuzata de o persoana draga mie: "Dar, ce se dau alimente?
-Nu, este ziua mea.
-Ups, atunci la multi ani".
12:00 - la finalul programului : munca, urari, munca....
16:30 - m-am imbarcat intr-un autobuz fffffff plin. Dus cu sudoare si mirosuri...Flori tinute strans. 17:12 - o intalnire frumoasa cu o fosta colega de munca pe drumul spre casa care s-a mutat intamplator langa blocul meu, sarbatorita si ea ca mine, tot azi. 17:15 - am ajuns acasa ciuciulete de la o minunata ploaie de vara(ce buna eram daca participam la concursul "bluzite ude").
Ziua inca nu s-a terminat, ma intreb ce ma mai asteapta...
Cu toate acestea, va multumesc tuturor care mi-ati facut ziua mai palpitanta si mai savuroasa, care mi-ati fost alaturi, fie doar prin intermediul vocii la telefon.
Pupici!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu