miercuri, 20 mai 2009

Sf. Constantin si Elena - staruri pentru o zi

Dupa ce am atins timid plicul care fasaia in mana mea dreapta, ma gandeam daca sa-l deschid sau nu. Sa-l las din nou pe masa, dupa ce a aparut senzatia de curiozitate, nu se punea problema.
Am observat azi in ochii colegelor de birou cateva blink-blink-uri, semn ca puneau ceva la cale. Oricat de mult s-au straduit sa fie naturale, m-am amuzat in gand de comportamentul lor. "Si ramane cum am stabilit", am surprins la un moment dat. Da, fetelor, ramane cum ati stabilit. Astept curioasa precum un copil surpriza voastra. Si zambesc faptului ca nu stiti ce va asteapta si pe voi. Doar veti fi alaturi de mine si va veti delecta cu ceva pe placul papilelor voastre gustative.
Celor care vor straluci maine pentru 24 de ore le urez: La multi ani cat mai zgomotosi, haiosi, plini cu fericire si asezonati frumos cu iubire si zambete!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu