marți, 12 mai 2009

Latest news

Astept. Pentru a nu stiu cata oara metroul pentru a ma duce spre aceeasi destinatie cotidiana: serviciu. Renunt sa mai stau cu ochii in cartea ce-mi tine companie de saptamana trecuta. Ma uit in jur. Oameni ingandurati. Cu acea stare de dimineata. Lene. Miros de tus. Un vanzator de ziare. Lipsesc cuvintele: "Ia gazeta nene, ca ti-o ia altul!". Caldura.
In castile propriului Ipod, Snow Patrol isi face de cap. Prin fata mea trece un tanar cu aer lenes. Are ceva din Michael Scofield. Interesant imbracat. Chiar pica bine hainele pe el....pauza. In picioare.... o pereche de sandale negre purtate...cu sosete albe. Albe??????Frate, ai stricat imaginea! Schimba-ti stilistul! Mi-e frica sa dau rewind la faza asta. Las capul in pamant. Si zambesc gandului ce mi-a trecut prin minte. Cris am vazut si eu una ca asta. Singura parte buna este ca am inceput ziua razand.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu