luni, 11 mai 2009

Raspuns

-Hei, cum poti fi asa?
-Cum asa?
-Asa cum esti.
-Dezvolta ideea asta.
-M-am intrebat adeseori cum poti fi asa. Optimista si cu o vorba buna la purtator. Mereu gandind vertical.
-Am buzunare largi. Daca as aborda intr-un mod serios afirmatia ta, nu ti-ar mai placea de mine.
-Adevarul este ca in ultima vreme esti precum apa pusa la incalzit intr-un ibric, gata sa dea in clocot. Nu mai ai rabdarea de odinioara.
-Urmez regimul disociat "rabdari prajite".
-Totusi...nu ti-ai pierdut farmecul.
-Ei...fondul de ten si putin lipstick functioneaza intotdeauna. Ma mai salveaza uneori spontaneitatea...dar lipsa chefului din ultima perioada, m-a facut sa ma simt precum un mare zero barat.
-Hei, nu spune asta! Daca n-ai fi fost tu alaturi de mine cand lumea mea s-a destramat, n-as fi avut parte de imaginea castelului de nisip cladit odinioara, ramas intre timp doar un amarat de contur...
-Este bun si conturul la ceva. Poti incepe sa construiesti inca un castel.
-La ce bun?
-Deja incepi sa comentezi. Este buna ideea de a construi in sine. Caci actul de a construi reflecta starea ta de a lasa ceva in urma. Uite, pentru ce vrei tu sa fi tinut minte?
-Haide, mai, e prea tarziu sa ma gandesc la intrebari din seria celor grele.
-Niciodata nu este prea tarziu pentru a te gandi la ceea ce lasi aici pe un fir de pamant.
-Bine, fie! Imi doresc sa fac lumea mai buna.
-Oooo! Maret vis! Chiar crezi ca te tin nadragii, nu doar nervii sa realizezi acest lucru?
-Admit ca este un vis indraznet, dar de ce n-as incerca?
-Ei, deja incepi sa construiesti ceva. Pe marginea visului tau. Incercarea este o etapa. Modul de abordare este insa, calea spre reusita. Restrange aria. De exemplu, incepe constructia cu cei care te asteapta zilnic acasa sau cei ai caror obraji ard de nerabdare sa te zareasca. Crezi ca vei putea schimba ceva in mod pozitiv la oamenii din jurul tau?
-N-as vrea sa mor doar cu dorinta...Macar cu placerea ca am reusit sa fac o parte din cei cu care mi-am intersectat pasii in viata, mai buni si constienti ca daca vor ceva trebuie sa fie capabili sa obtina lucrul dorit prin efort sustinut.
-Hmmm! Continua constructia...si nu uita sa-mi dai de veste cand termini de schimbat scutecul lumii moderne, ratacita precum o oaie in mondenitate.

-

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu